جزئیات شهریه مدارس؛ شروع از ۱۰ میلیون تومان | شهریه ۲۵ درصد مدارس بالای ۳۰ میلیون تومان جزئیات پیش‌فروش بلیت‌های بازگشت زائران اربعین از مرزهای باشماق، خسروی و تمرچین با اجرای متناسب‌سازی، حقوق بازنشستگان چقدر افزایش می‌یابد؟ ترافیک سنگین در ملک‌آباد، استقلال و تقاطع گاز | تصادف دو موتورسیکلت با یکدیگر، جان یک راکب را گرفت (۱۶ تیر ۱۴۰۳) آغاز ثبت نام متقاضیان زیارت اربعین از یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ + آدرس سامانه ۳۰ درصد زنان مبتلا به پوکی استخوان هستند  نقش والدین در شناسایی مشکلات سلامت روان فرزندان چیست؟ پیش بینی هواشناسی ایران (شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳) | هشدار زرد هواشناسی برای ۱۱ استان ویزیت تخصصی ۳۰ مادر مشکوک به سرطان پستان در مرکز خدمات جامع سلامت ۱۴ معصوم (ع) مشهد ۹۰۰۰ اتوبوس برای جابجایی زائران اربعین نیاز است منابع مالی متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان در قانون بودجه پیش‌بینی شده بود آتش‌سوزی یک هتل‌آپارتمان در مشهد مهار شد (۱۵ تیر ۱۴۰۳) تامین کامل امنیت در شعبات اخذ رای مشهد و خراسان رضوی (۱۵ تیر ۱۴۰۳) ۱۱۱ نفر از حجاج به دلیل وخامت شرایط جسمی‌ به کشور بازگشتند
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

کاهش دمای هوا در مشهد از امروز| سامانه بارشی خراسان‌رضوی را فرا می‌گیرد (۱ فروردین ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۵۵۹۲۴
  • ۰۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲
کاهش دمای هوا در مشهد از امروز| سامانه بارشی خراسان‌رضوی را فرا می‌گیرد (۱ فروردین ۱۴۰۲)
کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بنا بر تحلیل نقشه‌های هواشناسی، سامانه بارشی جدید از عصر امروز خراسان رضوی را فرا می‌گیرد.

به گزارش شهرآرانیوز، زهرا آهنگرزاده افزود: این سامانه ناپایدار جوی موجب بارندگی با شدت و ضعف توام با رعد و برق و تگرگ در نواحی مختلف استان خواهد شد. همچنین این سامانه موجب افزایش وزش باد و کاهش دمای روزانه در بیشتر نقاط خراسان رضوی می‌شود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی گفت: با توجه به رگباری بودن بارش‌ها در بیشتر نقاط استان، احتمال آبگرفتگی و روان آب‌ها نیز در نقاط مختلف به خصوص نواحی شمالی خراسان رضوی دور از انتظار نخواهد بود.

آهنگرزاده افزود: دمای هوای امروز مشهد نیز از امشب با افزایش ابرناکی، روند کاهشی خواهد داشت و بنا بر مدل‌های هواشناسی، این کلانشهر از فردا میزبان بارش‌های بهاری خواهد بود.

وی اضافه کرد: دیروز و در آخرین روز سال گذشته، فریمان و بردسکن به ترتیب با سه و ۲۷ درجه سلسیوس سردترین و گرمترین شهرستان‌های استان بودند و طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی هشت و ۲۰ درجه را به ثبت رساند.

منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->